Faq

Gdzie działamy?

Działamy na terenie całej Polski, jesteśmy mobilni, w razie potrzeby dojeżdżamy do klienta.

Jaka jest nasza misja?

Naszą misją jest zwiększenie świadomości klientów banków w zakresie przysługujących im praw. Pragniemy aby system finansowy był równy i przejrzysty dla każdego z jego uczestników, zwłaszcza konsumentów.

Jakie ponoszę koszty, jeśli chcę skorzystać z waszych usług?

Nasi klienci nie ponoszą żadnych kosztów z góry, wszystkie opłaty i koszty są po naszej stronie. Nasze wynagrodzenie to udział w zwrocie kosztów kredytów. Dlatego nasi klienci mają pewność, że zależy nam tak samo jak im na odzyskaniu pieniędzy od banków.

Nie posiadam umowy kredytowej, czy mogę wnioskować o zwrot kosztów?

Tak, pomożemy odzyskać wymagane dokumenty. Nie zawsze potrzebna jest umowa, choć jest to jeden z najistotniejszych dokumentów.

Jakie obowiązki są po mojej stronie, jeśli chcę skorzystać z waszych usług?

Od naszych klientów potrzebujemy dokumentów, na podstawie, których możemy kierować roszczenia względem banku. Cały proces odzyskania środków jest po naszej stronie, co jest niezwykle wygodne dla naszych klientów. Spotykamy się raz z klientem w celu podpisania przygotowanych przez nas dokumentów.

Mam kredyt hipoteczny, czy mogę wnioskować o zwrot kosztów kredytów?

Tak, jeśli umowa kredytu hipotecznego została zawarta po 21.07.2017 roku oraz została spłacona przedterminowo. Jednak w praktyce nie ma wielu klientów, którzy spełniają te warunki.

Z jakich umów kredytowych mogę liczyć na zwrot kosztów?

Umowy kredytów konsumenckich, których wolumen nie przekracza 255 550 zł, które nie zostały zabezpieczone hipotecznie i zostały zawarte po dniu 18.12.2011 roku. Oczywiście istotny jest też fakt przedterminowej spłaty umowy, niezależnie czy ze środków własnych czy za pomocą kredytu konsolidacyjnego.

Skontaktuj się z nami

NIP: 7312066917
Regon: 384880130

Adres: Pabianice 95-200
Ul. Gen. Grota Roweckiego 19/15